Комуникационни умения за екипи

Въпрос..?

Какво отличава комуникацията, която води до разбиране, от тази, която остава недоразбрана?  


Умеете ли да адаптирате стила си на изразяване така, че да достигате до различни хора и ситуации


Умеете ли да говорите така, че не просто да бъдете чути – а наистина разбрани

Анотация на курса

Обучението развива умения за уверено и ясно изразяване на идеи – с точност, въздействие и увереност, така че участниците да разширят своята комуникационна сила и влияние. 

Акцентът е върху ефективна вербална и невербална комуникация, водене на трудни разговори, преговори и прилагане на емоционална интелигентност в работна среда. 

Подходящо е както за екипи, в които е нужно да се подобри начинът, по който се комуникира, така и за групи от хора, които не са част от общ екип, но работят заедно.

Това е универсален трейнинг, приложим за всяка индустрия, екип или организация – независимо от размера, структурата или сферата на дейност. 

Предимства на обучението

  • Умения за водене на преговори

    Участниците усвояват практически стратегии за ефективни преговори с клиенти, вътрешни екипи и висше ръководство, което води до по-добри проектни резултати. 

  • Ефективно разрешаване на конфликти

    Инструменти за разпознаване и решаване на конфликти, осигуряващи по-гладко сътрудничество между екипи и заинтересовани страни. 

  • Повишена вътрешна колаборация

    Съвети за подобряване на колаборацията и процесът на преговори по отношение на ресурси, срокове и обхват на проекти в рамките на екипа, което улеснява управлението и реализацията. 

  • Себепознание и емоционална интелигентност

    По-дълбоко разбиране на личния комуникационен стил и управление на емоции при различни работни ситуации. 

  • Незабавно приложение

    Практическите упражнения и ролевите игри гарантират, че участниците могат веднага да прилагат наученото в професионалната си среда.

Начин на провеждане

Всяко обучение се персонализира спрямо вашите нужди, бюджет и очаквания.

  • На място във вашия офис, в наша трейнинг зала или онлайн

  • В работно време или извън работно време, през делничните дни или през уикенда

  • Може да бъде проведено на български език или на английски език

  • Времетраене: по заявка на клиента

  • Работа в малка група до 15 човека с възможност за персонализирано внимание и повече време за практически упражнения

Успешни истории

Банката, която превърна предизвикателството в платформа за растеж

Банката, която превърна предизвикателството в платформа за растеж

История на банка, която превърна закриването на клонове в шанс за растеж чрез нов модел на управление на ключови клиенти.

Kак една строителна софтуерна компания промени играта и увеличи средния размер на сделките си с 25%?

Kак една строителна софтуерна компания промени играта и увеличи средния размер на сделките си с 25%?

Вместо да разчита на стандартни продуктови презентации и обемни предложения, екипът въведе изцяло нов подход – стратегически, визуален и съобразен с приоритетите на клиента.

Желаете да разберете повече?