Емоционална интелигентност
Въпрос..?
Можете ли да разпознаете какво точно чувствате в напрегнат момент?
Как управлявате стреса, когато натискът е висок?
Умеете ли да запазите самообладание в конфликтна ситуация?
Разбирате ли какво стои зад реакциите на другите – дори когато те самите не го изразяват ясно?
Анотация на курса
Емоционалната интелигентност не е качество – тя е стратегическо умение, което влияе на начина, по който общуваме, ръководим, разрешаваме конфликти и изграждаме доверие. Компаниите, които развиват емоционално интелигентни служители са тези, които изграждат конструктивна и продуктивна работна среда и култура.
Трейнингът дава работещи инструменти за по-добра комуникация, по-малко напрежение във взаимоотношенията и повече разбиране – към себе си и към другите.
Подходящ е както за екипи, които работят заедно, така и за групи от хора, които не са част от един екип, но им се налага да взаимодействат помежду си или с трети страни.
Фокусът на обучението е върху изграждане на практични умения с директно приложение в комуникацията, управлението на конфликти и справянето със стреса.
Предимства на обучението
Начин на провеждане
Всяко обучение се персонализира спрямо вашите нужди, бюджет и очаквания.
-
На място във вашия офис, в наша трейнинг зала или онлайн
-
В работно време или извън работно време, през делничните дни или през уикенда
-
Може да бъде проведен на български език или на английски език
-
Времетраене: по заявка на клиента
-
Работа в малка група до 15 човека с възможност за персонализирано внимание и повече време за практически упражнения
Успешни истории
Банката, която превърна предизвикателството в платформа за растеж
История на банка, която превърна закриването на клонове в шанс за растеж чрез нов модел на управление на ключови клиенти.
Kак една строителна софтуерна компания промени играта и увеличи средния размер на сделките си с 25%?
Вместо да разчита на стандартни продуктови презентации и обемни предложения, екипът въведе изцяло нов подход – стратегически, визуален и съобразен с приоритетите на клиента.