Емоционална интелигентност

Въпрос..?

Можете ли да разпознаете какво точно чувствате в напрегнат момент? 

Как управлявате стреса, когато натискът е висок? 

Умеете ли да запазите самообладание в конфликтна ситуация? 

Разбирате ли какво стои зад реакциите на другите – дори когато те самите не го изразяват ясно? 

Анотация на курса

Емоционалната интелигентност не е качество – тя е стратегическо умение, което влияе на начина, по който общуваме, ръководим, разрешаваме конфликти и изграждаме доверие. Компаниите, които развиват емоционално интелигентни служители са тези, които изграждат конструктивна и продуктивна работна среда и култура. 

Трейнингът дава работещи инструменти за по-добра комуникация, по-малко напрежение във взаимоотношенията и повече разбиране – към себе си и към другите. 

Подходящ е както за екипи, които работят заедно, така и за групи от хора, които не са част от един екип, но им се налага да взаимодействат помежду си или с трети страни.  

Фокусът на обучението е върху изграждане на практични умения с директно приложение в комуникацията, управлението на конфликти и справянето със стреса. 

Предимства на обучението

  • Емоционална осъзнатост

    По-добра способност за разпознаване и управление на собствените емоции. 

  • По-добро управление на стреса

    Инструменти и техники за справяне със стреса и запазване на самообладание. 

  • Разрешаване на конфликти

    Практически стратегии за справяне с разногласията, преминаване през конфликти конструктивно  и изграждане на позитивна работна среда. 

  • Повишена адаптивност

    Подобрена способност за справяне с промени и ефективно преодоляване на предизвикателствата.  

Начин на провеждане

Всяко обучение се персонализира спрямо вашите нужди, бюджет и очаквания. 

  • На място във вашия офис, в наша трейнинг зала или онлайн

  • В работно време или извън работно време, през делничните дни или през уикенда

  • Може да бъде проведен на български език или на английски език

  • Времетраене: по заявка на клиента

  • Работа в малка група до 15 човека с възможност за персонализирано внимание и повече време за практически упражнения

Успешни истории

Банката, която превърна предизвикателството в платформа за растеж

Банката, която превърна предизвикателството в платформа за растеж

История на банка, която превърна закриването на клонове в шанс за растеж чрез нов модел на управление на ключови клиенти.

Kак една строителна софтуерна компания промени играта и увеличи средния размер на сделките си с 25%?

Kак една строителна софтуерна компания промени играта и увеличи средния размер на сделките си с 25%?

Вместо да разчита на стандартни продуктови презентации и обемни предложения, екипът въведе изцяло нов подход – стратегически, визуален и съобразен с приоритетите на клиента.

Желаете да разберете повече?